D.U.K

                             Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

1. Kaip greitai gausiu savo užsakymą?

Visos prekės yra vietoje, todėl užsakymai pristatomi per 1–2 darbo dienas po apmokėjimo patvirtinimo.

2. Kokie yra pristatymo būdai ir kainos?

Siūlome šiuos pristatymo būdus:

VENIPAK paštomatai

LP Express paštomatai

Omniva paštomatai

Pristatymo kaina – 1.75 EUR, grąžinimas 3.5 EUR  Nemokamas pristatymas taikomas perkant už 50 EUR ir daugiau.

3. Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Galite atsiskaityti:

     Elektronine bankininkyste.

     VISA ir MasterCard kortelėmis.

4. Kaip galiu grąžinti prekę?

Prekę galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo dienos, jei ji nenaudota ir originalioje pakuotėje.

  1. Užpildykite grąžinimo formą.
  2. Naudokite suformuotą prekių siuntimo lipduką, kuris buvo pridėtas prie gautos siuntos

Pinigai bus grąžinti NEDELSIANT.

5. Kokias prekes negalima grąžinti?

Negalima grąžinti šių prekių:

      Apatinio trikotažo;

      Kosmetikos prekių;

      Specialiai užsakytų gaminių.

6. Ar galiu atšaukti užsakymą?

Jeigu užsakymas dar nebuvo išsiųstas, galite jį atšaukti susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda:

El. paštas: pagalba@jonas-onai.lt

Telefonas: +370 678 88884

7. Ką daryti, jei gavau brokuotą ar neteisingą prekę?

Labai atsiprašome už nesklandumus. Susisiekite su mumis per 3 darbo dienas nuo prekės gavimo:

         El. paštas: pagalba@jonas-onai.lt

         Pateikite užsakymo numerį ir nuotraukas su broku ar neteisinga preke. Mes pasirūpinsime problema!

8. Kaip galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

Po užsakymo išsiuntimo gausite el. laišką su siuntos sekimo numeriu. Naudodamiesi šiuo numeriu galėsite sekti savo siuntą pasirinkto kurjerio sistemoje.

9. Ar pristatote prekes į užsienį?

Šiuo metu prekes pristatome tik Lietuvoje.

10. Kaip susisiekti su klientų aptarnavimo komanda?

Susisiekti galite šiais būdais:

El. paštas: pagalba@jonas-onai.lt

Telefonas: +370 678 88884

Darbo laikas: I–V 9:00–17:00